Ağustos 17, 2009


UYARI !

ben artık çok sinirli bir insan olabilirim.*

huzursuzum.
uykusuzum.
agrasifim (sinirliyim.)
heycanlıyım.

son durum raporlarına göre tiroid hormonum atağa kalkmış. ve normal değerlerin üzerinde seyrediyormuş. guatr olabilir dedi Doktor Hanım Blabla. ve acilen dahiliye bıtbıt bölümüne gitmelisin bıtbıt tahlili yapılmalı dedi. bunları bir kağıda yazdı tabi. ama ben yazamıyorum adlarını.fakat sağlık sistemimizin azizliğine uğruyorum. bi süre ertelemek zorunda kalıyorum. burdannnn (nerde kamera,ne tarafa bakayım) yükselen tiroid bezlerime sesleniyorum.aşırı yüklenmeyin kardeşim. bi sakin olun. herkese yetecek kadar var. kapitalist misiniz nesiniz , ihtiyacınız kadar alın lan !!! bakın işte. sinirlendim. vay benim halime.

* ben artık çok sinirli bir insan olabilirim. bu yüzden üzerime gelmeyin,beni deli etmeyin.ve de mazur görün. elimde değil. troidlerim :(

( bu yazıyı sevgilerimle sana ithaf ediyorum. :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------